کارخانه غیر مجاز تولید ماسک در یزد پلمپ شد 
کد خبر: 3949533
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

کارخانه غیر مجاز تولید ماسک در یزد پلمپ شد 

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یزد از پلمپ کارخانه غیرمجاز تولید ماسک که اقدام به تولید و دپو بیش از دو میلیون ماسک غیربهداشتی کرده بود، خبر داد.

کارخانه غیرمجاز تولید ماسک در یزد پلمپ شد به گزارش ایکنا از یزد، محمد باغستانی، رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یزد، امروز، 5 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارخانه غیرمجاز تولید ماسک که اقدام به تولید و دپو بیش از دو میلیون ماسک غیربهداشتی کرده بود، پلمب شد.

باغستانی با اشاره به فعالیت بیش از 40 کارگاه و کارخانه تولیدکننده مجاز تولید ماسک در استان و تولید روزانه بیش از یک میلیون ماسک افزود: کارشناسان این اداره به صورت مستمر بر کار این واحدها نظارت دقیق دارند.

وی ادامه داد: همشهریان عزیز جهت اطمینان از کیفیت محصول به مشخصات کامل واحد تولیدی بر روی بسته‌بندی به همراه شماره پروانه ساخت و یا مجوز دانشگاه توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک می‌توانند تخلفات را به معاونت درمان و یا معاونت غذا ‌داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد و یا سامانه 190 وزارت بهداشت و درمان اطلاع دهند.

ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این نشست با اشاره به افزایش بستری‌های مشکوک به کرونا در یزد اظهار کرد: هم اکنون 156 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، 48 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

سلمانی با اشاره به اینکه بستری‌های مشکوک به کرونا در مقایسه با روز گذشته، 12 مورد افزایش داشته تصریح کرد: کرونا همچنان در کمین است و در صورت غفلت و عادی انگاری اوضاع بار دیگر شاهد افزایش ابتلا و مرگ و میر در استان یزد خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha